Aktieskole.com

Hvor nørder er, kommer nørder til

• Masser af gratis viden

Alt vores indhold er gratis, så du kan komme i gang med at investere i aktier, kryptovalutaer eller valutahandel.

• Samarbejdspartnere

For at give dig gratis indhold har vores Aktieskole en række samarbejdspartnere.

• Investing Classroom

Aktieskole.com er ejet af Investing Classroom, som har investeringssider i hele norden.

Sammenligningstjeneste

Vi holder øje med de bedste handelsplatforme inden for aktie-, krypto- og valutahandel.

Vi er et af Danmarks største sammenligningssider, og i hver artikel kan du se, hvor du kan købe en aktie eller en kryptovaluta henne.

CTA liste featured

En erfaren forbruger i
pengenes hypermaked

Forestil dig investering som et stort supermarked, hvor alle dine muligheder står klar ude på hylderne.

Vores mission er, at så mange som muligt skal være i stand til at gå ud i gangene, kigge på vareudvalget og med tiltro til egen viden og evner vælge en vare og tage den med hjem.

Mange betaler bankerne for at gå ud og plukke deres varer for dem, men hvorfor ikke give magten tilbage til forbrugeren og give os alle sammen friheden til at vælge selv?

Træffer man ind imellem nogen forkerte valg?

Ja, det gør man. Der er risiko forbundet med investering.

Men jo mere man ved, jo større er chancen for, at man ikke ved en fejl kommer hjem med noget, som viser sig at være en dårlig satsning.

Den, man gerne vil sidde
ved siden af

Vores side byder på indhold til dig, som vil investere, men ikke vil bruge timevis på det.

Vi giver dig letfordøjeligt indhold om de emner og trends, vi selv interesserer os for, og vi viser dig også, hvordan vi selv klarer os ude på markedspladsen.

Det, synes vi, skaber gennemsigtighed for dig som læser, så du ved, at vores betragtninger stammer fra strategier og satsninger, som vi selv prøver af.

Vi betragter os selv som ham din lidt nørdede ven, der fortæller om sine investeringer hen over frokosten.

Vil du kopiere os eller investere i noget, vi taler om? Så er det os, der giver dig en henvisning til, hvor du kan handle det ønskede produkt. Det er sådan, vi tjener penge, og det kan du læse mere om her.

Vi støtter

Vi modtager provision fra selskabet, når du bliver kunde hos en af vores samarbejdspartnere.

En del af den kommission, mener vi, bør bidrage til at gøre noget godt ude i verden. For dig som forbruger betyder det, at du ikke kun investerer i din egen økonomi, men også er med til at skabe bedre forhold for udsatte og trængte mennesker og samfund overalt på jorden. Det, synes vi, giver god mening og skaber et ekstra incitament.

Vi har faktisk allerede kunnet donere et imponerende beløb – og det er jer læseres fortjeneste.

Herunder finder du en liste over vores lokale partnere og det samlede beløb, der er doneret. Vi opdaterer denne side hvert kvartal, så du altid kan være up to date med udviklingen.

Skal vi samarbejde med din organisation i fremtiden? Vi er altid nysgerrige på at høre om gode, velgørende projekter.

NB: Vi arbejder udelukkende med registrerede og veletablerede velgørenhedsprojekter.

aktieskole stoetter
Spørgsmål om Aktieskole

I alle vores artikler har vi tilføjet en FAQ, som er baseret på andre investorers/læseres spørgsmål. Her kan du finde nogle af de mest stillede spørgsmål til forfatterne og til Aktieskole.com. Hvis du ikke får svar på dine spørgsmål i vores FAQ, kan du sende dit spørgsmål til os herunder.

Send spørgsmål
  • Det gør virksomheden Investing Classroom ApS. Denne virksomhed er ejet af Christian Due og Mark Thorsen, som begge skriver på Aktieskole.com.
  • Investing Classroom ejer Aktieskole.com. Herudover ejer virksomheden også investeringssider på norsk, svensk og finsk.
  • Den letteste måde er at benytte vores kontakt os side. Så vil enten Christian eller Mark vende tilbage til dig. Den optimale skribent elsker investering og at skrive.
Mød teamet Kom tæt på holdet der har skabt investeringsuniverset her på siden.
  • Mark Thorsen

Aktie-aficionado og ejendomsinvestor.

Mark er cofounder af Investing Classroom og samtidig skribent her på siden.

Derudover er han partneransvarlig og sørger for alt, hvad der vedrører samarbejdspartnere og sponsorer til sitet.

• Christian Soelberg Due

Kryptonørd med passion for NFT-kunst.

Christian er vores cofounder af Investing Classroom og er samtidig vores Head of Content, der sørger for, at forfatternes hårde arbejde bliver præsenteret indbydende for de besøgende.

• Alona Mae Amancio

Junior Editor og kryptointeresseret.

Alona er det magiske bindeled mellem alt det tekniske og indholdet på hjemmesiden. Hun tryller med plugins og indhold, så alt går op i en højere enhed.

Fra tid til anden hjælper hun også med at oversætte nogle af vores artikler.

• Anne Sofie Ionicá

Administrativ ninja og bogholder.

Anne Sofie er enmandshæren, som ordner alt vedrørende bogholderi og regnskab. Fakturering, betalinger og moms klarer hun med skarp sans for detaljen.

Derudover hjælper hun med det administrative og assisterer ved opstart af nye aftaler og samarbejder.